Ændring af ordre

Har du allerede lagt en ordre, men ønsker at tilføje eller fjerne produkter kan du gøre dette ved at følge nedenstående links.

Tilføj produkter til min ordre.

Fjern produkter fra min ordre.

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Er din ordre endnu ikke afsendt kan den uden problemer annulleres - Annuller din ordre her.

Du kan også nøjes med at annullere/fjerne en del af din ordre - Fjern produkter fra min ordre her.


Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk
eller tlf. 42 55 88 22.

Ordre sendes som regel først når alle produkter er på lager. Dog har du mulighed for at opdele din ordre i flere forsendelser hvis at du gerne vil modtage de produkter, som allerede er på lager.
For en opdeling af ordre under DKK 1.000,- vil du blive opkrævet DKK 29,95 for den ekstra forsendelse. En opdeling af ordre over DKK 1.000,- er gratis.

Klik her for at anmode om en opdeling af din ordre.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Ønsker du at vi afsender din ordre på en bestemt dato kan lave en anmodning via nedenstående link.

Ændring af afsendelsesdato

Bemærk at ændringen ikke kan garanteres og kun vil ske hvis at alle produkter er på lager.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk
eller tlf. 42 55 88 22.

Jeg mangler...

Brug nedenstående link til at anmode om en ny ordrebekræftelse. Husk også at kigge i din reklame mappe hvor den måske kan ligge.

Anmod om ny ordrebekræftelse

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Din faktura afsendes samme dag som vi hæver hele din betaling. Har du ikke modtaget din faktura kan du anmode om en ny via nedenstående link.

Husk også at tjekke din reklame mappe.

Anmod om manglende faktura for køb

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Ved køb af Royal Copenhagen medfølger IKKE fysisk bevis på brudgaranti.
Din kvittering/ordrebekræftelse gælder som garantibevis.
Skulle skaden ske, skal du gemme dine skår, tage et billede af dem og sende billede samt en kopi af din kvittering til vores kundeservice på info@allbuy.dk, hvorefter du modtager en ny tilsvarende vare uden beregning.

Brudgarantien løber i 24 måneder fra købsdatoen.

Garantien omfatter ikke forsætlige brud eller brud opstået som følge af grov uagtsomhed.

Garantien kan alene anvendes én gang pr. vare, ligesom garantien kun kan anvendes et antal gange svarende til det antal varer, der er købt.

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Bestilling

Hvor lang er leveringstiden på bestillinger der er lagt på Black Friday?

Lagervarer kan leveres indenfor 1-2 hverdage, men under Black Friday kan der opstå
forsinkelser så leveringen tager 3-7 hverdage.
Vi har ekstra bemanding på vores lager, men alligevel kan det være svært at overholde de
normale leveringstider.

Hvordan ved jeg om min bestilling gik igennem?

Hvis bestillingen er gået igennem, vil du modtage en ordrebekræftelse per mail.

Er du i tvivl så kontakt os på info@allbuy.dk eller på 42 55 88 22

Hvordan fungerer returnering?

Returneringsprocessen er den samme under Black Friday som ellers, du kan læse mere om returnering
her:

Du har 3 måneders fortrydelsesret.


Hvordan kan jeg se om varen er på lager?

Ønsker du at vide om en vare er på lager klikker du på produktet for at se status.
Du kan godt bestille varen selvom den er udsolgt, når bestillingen er gennemført, får du en ordrebekræftelse der viser hvornår vi regner med at kunne afsende din bestilling.

Hvor lang er leveringstiden på bestillinger der er lagt i december måned?

Lagervarer kan leveres indenfor 1-2 hverdage, men op til jul kan der opstå forsinkelser så leveringen tager 3-7 hverdage.
Vi har ekstra bemanding på vores lager men alligevel kan det være svært at overholde de normale leveringstider.
Bestiller du den sidste hverdag inden den 24. december skal du bestille til pakkeboks da Post
Nord ikke omdeler pakker den 24. december.


Hvor lang tid skal jeg vente på svar hvis jeg sender en mail?

Den typiske svartid er under èn time indenfor åbningstiden, i december måned kan svartiden
være 2-3 timer.

Hvordan ved jeg om min bestilling gik igennem?

Hvis bestillingen er gået igennem, vil du modtage en ordrebekræftelse per mail.

Er du i tvivl så kontakt os på info@allbuy.dk eller på 42 55 88 22

Hvordan fungerer returnering?

Returneringsprocessen er den samme som ellers, du kan læse mere om returnering her:
Du har 3 måneders fortrydelsesret.

Hvordan kan jeg se om varen er på lager?

Ønsker du at vide om en vare er på lager klikker du på produktet for at se den aktuelle status.
Du kan godt bestille varen selvom den er udsolgt, når bestillingen er gennemført, får du en
ordrebekræftelse der viser hvornår vi regner med at kunne afsende din bestilling.

Det er ikke nødvendigt at være medlem eller abonnent for at kunne købe hos allbuy.dk
Du kan frit benytte vores shop og tilbud uden at skulle betale for medlemskab.

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 


Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse kort tid efter du har lagt ordren, så kontakt venligst
kundeservice.
Der kan være forskellige årsager til, at en ordrebekræftelse ikke bliver modtaget:

-          Mailadressen blev indtastet forkert
-          Ordrebekræftelsen er havnet i din spam-mappe / uønsket mail
-          Synkroniseringsfejl
-          Selve ordren er ikke gået igennem

Men bemærk, hvis du ikke har modtaget nogen form for bekræftelse, betyder det IKKE nødvendigvis
at ordren ikke er gået igennem. Allbuy kundeservice hjælper dig gerne med at løse problemet.

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Prisgaranti

Prisgaranti betyder at vi forsøger at matche prisen, hvis du finder produktet til en billigere pris et andet sted.

Betingelser for prisgaranti:

- Varen skal være 100% identisk.

- Prisen der sammenlignes med skal være total pris, inkl. forsendelse og dansk moms.

- Rabatkoder kan ikke kombineres med et prismatch.

- Varen skal være på lager/kunne leveres på samme tid, som hos Allbuy.

- Varen skal være omfattet af dansk reklamationsret, told og moms.

- Dokumentationen skal vise hvor varen kan købes og til hvilken prisPrisgarantien gælder 14 dage efter dit køb.

- Gælder ikke begrænsede tilbudGælder ikke bestillingsvarer

-Gælder ikke fysiske butikker.

- Gælder ikke priser for udvalgte kunder f.eks. medlemmer.

Da prisgaranti er en service der udbydes til privat-kunder, er dette forbeholdt til ét styk pr. kunde og matches herefter.

Ønsker du at benytte Allbuy’s prisgaranti bedes du sende en mail med dokumentation til info@allbuy.dk.
En prisgaranti kan kun gennemføres hvis kunden tilsender os skriftlig dokumentation, prisgaranti kan ikke aftales per telefon.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?


Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Betaling

Betaling sker ved afslutning af dit køb og beløbet trækkes først fra dit kort når din ordre afsendes.

Hos Allbuy kan du betale med følgende kort:

- Dankort

- Visa/Dankort

- MasterCard

- JCB

- Maestro

Udover kortbetaling tilbyder vi følgende betalingsmuligheder:

MobilePay
​M​obilePay er nem betaling med mobilen i butikker, online butikker, apps og mellem brugere​​​. Læs mere om MobilePay her.

ViaBill
Med ViaBill kan du købe en varer her og nu, selv om du måske ikke har alle pengene stående på din konto. Ved at vælge rente- og gebyrfri delbetaling ved kassen i webshoppen kan du i stedet dele betalingen op i mindre portioner og sprede beløbet over flere måneder. Læs mere om ViaBill her.

EAN
Offentlige instiutioner har mulighed for at betale deres ordre via EAN fakturering. Alle EAN-bestillinger skal sendes på mail til info@allbuy.dk hvor de oprettes manuelt.

Apple Pay

Anyday

Klarna


Sikkerhed er, naturligvis, altid et hovedfokus når det handler om følsomme data som kreditkort informationer. Det er vigtigt for os, at vores kunder oplever et højt sikkerhedsniveau, når de anvender vores systemer.

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Betaling sker ved afslutning af dit køb og beløbet trækkes først fra dit kort når din ordre afsendes. Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Levering

Vi medsender ikke byttemærker.
Ønsker gavemodtager at bytte gaven kan vi udstede et tilgodebevis / rabatkode.


Hvordan byttes en gave?

Gå til www.allbuy.dk/retur få at begynde en ombytning af dit produkt.
Efter produktet er modtaget og behandlet hos Allbuy vil du modtage et tilgodebevis / en kode til bestilling af det nye produkt.

Ønsker du en refundering af den oprindelige betaling kan dette kun ske til samme kort, som blev brugt ved køb.


Fandt du ikke, hvad du leder efter?


Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Ønsker du at vide om en vare er på lager klikker du på produktet for at se alle informationer.

Alle varer er markeret med en grøn, rød eller en orange prik.

En grøn prik angiver, at varen er på lager, dog ikke hvilket antal der er til rådighed.


En rød prik angiver, at varen er udsolgt og kan ikke købes længere.

En orange prik angiver, at varen er udsolgt pt., men at en ny levering forventes.

Du kan godt bestille varen selvom den er udsolgt. Når bestillingen er gennemført, får du en ordrebekræftelse der viser hvornår vi regner med at kunne afsende din bestilling.

Den vejledende leveringstid prøves at overholde, dog kan det ikke garanteres. Det gælder især de produkter der efterfølgende viser sig at være i restordre.

Forsendelsesinformationer opdateres på produktsiden hurtigst muligt, efter producenten har meldt ud.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Hvis du er indkøber eller bare ansvarlig for gaveindkøb i dit firma og vil bestille
firmagaver til din virksomhed er du meget velkommen til at kontakte os for at
få personlig vejledning af vores medarbejdere.


Vores dygtige medarbejdere hjælper dig gerne med at vælge de helt rigtige gaver, vi har
fingeren på pulsen og kender de sidste nye trends indenfor boligindretning.


Ved bestilling af større mængder har vi brug for at du kontakter os i god tid.
Kontakt os via mail info@allbuy.dk eller ring til os på 42 55 88 22

Gaveindpakning kan tilkøbes i kurven, og som standard vil et tilkøb af gaveindpakning dermed resultere i at hele ordren, er pakket sammen.

Ved køb af gaveindpakning matchende med antal forskellige eller ens produkter i kurven, vil indpakning ske for hvert produkt i ordren.

Altså 3 x gaveindpakning til 3 x Kay Bojesen Abe, vil dermed medføre at hver enkelt Kay Bojesen Abe er indpakket.


Gaveindpakningen består af hvidt gavepapir, bundet ind i Allbuy silke gavebånd.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?


Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Allbuy levere til hele verden. Prisen er afhængig af produkt og destination.
Læg varen i kurven og gå til checkout for at finde den nøjagtige pris for fragten.


Hvis du bestiller til andre lande end Danmark skal du regne med en længere leveringstid.


Ring eller send os en mail hvis du ønsker at vide den nøjatige leveringstid til det land du
ønsker at vi leverer til.


Fandt du ikke, hvad du leder efter?


Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Har du brug for større mængder kan vi undersøge om vi eventuelt kan give dig en anden pris.
Ved bestilling af større mængder har vi brug for at du kontakter os i god tid.
Hvis du er indkøber eller bare ansvarlig for gaveindkøb i dit firma og vil bestille firmagaver til
din virksomhed er du meget velkommen til at kontakte os for at få personlig vejledning af vores medarbejdere.

Vores dygtige medarbejdere hjælper dig gerne med at vælge de helt rigtige gaver, vi har fingeren på pulsen og kender de sidste nye trends indenfor boligindretning.


Kontakt os via mail info@allbuy.dk eller ring til os på  42558822

Reklamation

Har du modtaget et defekt produkt bedes du sende en mail til info@allbuy.dk.
For at reklamationen kan blive godkendt skal der vedhæftes et billede der tydeligt viser skaden.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Har du modtaget en abe der har for stor variation i farverne og træets udseende?


Kay Bojesen benytter bæredygtigt teaktræ i deres produktion som er et bæredygtigt alternativ til naturskovet teak. Plantageteak er i friskopskåret tilstand varierende fra voksgul til lys grågrøn; under tiden også spættet med mørke pletter og striber.


Har du modtaget en abe der er for lys i farven?


Med tiden vil lysets og luftens påvirkning ændre eventuelle farvenuancer i teaken til
en mere ensartet, gyldenbrun varm tone.


Limrester, splinter, mærker og revner er naturligvis ikke acceptable og kan reklameres.


Royal Copenhagen har gennem mange år udviklet en standard for, hvilken kvalitet de vil lægge navn til, og de har nogle meget specifikke kvalitetskrav til det færdige porcelæn.


Det kan være rent tekniske krav, og det kan være visuelle krav. I forskellen på 1. og 2. sortering er der ofte tale om små afvigelser i udseendet på porcelænet.


Der vil fx. aldrig være tale om afvigelser, som går ud over genstandenes brugs-egenskaber. Typisk vil det være en lille farvet plet - sort, brun, eller blå - på forsiden af en genstand.


Er det på bagsiden, kan der godt være flere, små pletter. Der kan også være tale om en lille skævhed eller uregelmæssighed, som kan anes, men som
ikke forårsager at fx. en tallerken vipper på bordet. På mange af de ting de sorterer fra til 2. sortering, vil de små fejl, der er på porcelænet, i mange tilfælde ikke være særlig tydelige.


Ofte er det den megen manuelle håndtering, som er årsag til netop afvigelser fra det ideelle, og forekomsten af 2. sorterings produkter er således en naturlig del af en porcelænsproduktion.


2. sorterings produkter er mærket med en ridse i glasuren hen over de tre bølgelinjer.

Priser

Du kan se to forskellige priser på vores hjemmeside, selvom varen er den samme?
Det skyldes at vores system automatisk tjekker/overvåger konkurrenternes hjemmesider og deres priser.
Hvis der er en forskel, retter vores system prisen til helt automatisk. Desværre er systemet
ikke i stand til at få fjernet den ene pris, før den anden bliver overtaget.
Så hvis du kan se to priser, så skyldes det, at vi er igang med at matche priserne fra
konkurrenterne, så I (kunderne) får den bedste pris.


Et lille tip, hvis du kan se to forskellige priser, så vælg blot den billigste.

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Returnering

Som kunde skal du selv afholde fragtomkostningerne i forbindelse med returnering af et produkt. Prisen for en returlabel starter ved kr. 49,95.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Gå til www.allbuy.dk/retur få at begynde en ombytning af dit produkt.
Efter produktet er modtaget og behandlet hos Allbuy vil du modtage et tilgodebevis / en kode til bestilling af det nye produkt.
Ønsker du en refundering af den oprindelige betaling kan dette kun ske til samme kort, som blev brugt ved køb.


Alle retursager skal oprettes via: www.allbuy.dk/returfør at de kan håndteres af vores returafdeling ved ankomst.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Gå til www.allbuy.dk/retur for at starte din returnering.
Det er i øjeblikket kun muligt at sende en ordre retur med GLS. DAO har ikke mulighed for at levere på vores adresse.
Der er mulighed for at købe et returlabel til GLS her: Returlabel

Alle retursager SKAL oprettes via: www.allbuy.dk/returfør at de kan håndteres af vores returafdeling ved ankomst.

!OBS! Denne procedure gælder IKKE for varer der er defekte og skal reklameres pga. fejl.
Brug istedet link til dette.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?


Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Returvarer bliver samlet og afleveret hos os én gang om ugen ONSDAG.

Behandlingen vil normalt tage 1-2 dage efter modtagelsen, men omkring helligdage kan behandlingstiden være op til 10 dage.

Når din pakke er behandlet, vil du få refunderet pengene eller få tilsendt et tilgodebevis alt efter hvad du har noteret ved anmeldelse af din returnering.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?


Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Hos Allbuy har du 90 dages fuld returret. Perioden starter fra den dag du modtager varen.
Skal gaven gives på en bestemt dato, kan returretten ændres til at gælde fra denne dato. Skriv det i så fald som bemærkning til din ordre.

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Når du opretter en returneringssag via vores portal: https://www.allbuy.dk/retur får du automatisk fremvist vores returadresse.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.


Ønsker du at returnere en vare eller hele ordren så gå til: www.allbuy.dk/retur, for at starte din returnering.
Det er i øjeblikket kun muligt at sende varer retur med PostNord. GLS/DAO har ikke mulighed for at levere på vores adresse.

Der er mulighed for at købe en returlabel til PostNord her:
Returlabel

Alle retursager SKAL oprettes via: www.allbuy.dk/returfør at de kan håndteres af vores returafdeling ved ankomst.

Returneringsanmodningen skal ikke udfyldes, når du vil annullere noget fra din ordre/hele ordren eller du ønsker ombytning på grund af en defekt vare.

Har du modtaget en defekt vare bedes du kontakte os per mail på info@allbuy.dk og vedhænge et billede af fejlen.

Tilbagebetaling kan kun ske til samme betalingskort, som blev brugt ved køb.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Brudgaranti

Brudgarantien medfører, at du kan modtage en ny, tilsvarende vare uden beregning ved samtidig indlevering af et garantibevis vedhæftet original købskvittering og indlevering af skårene fra den itugåede eller skårede vare.

Brudgarantien gælder for alle Royal Copenhagens stelserier, der er i sortiment på købstidspunktet (undtagen Flora Danica), og som er købt i butikker, der er tilknyttet brudgarantiordningen, samt hos Royal Copenhagen, Amagertorv 6, København, Royal Copenhagen, Store Torv 14, Aarhus, og i Royal Copenhagens onlineshop, www.royalcopenhagen.com.


Brudgarantien løber i 24 måneder fra købsdatoen og omfatter alene 1.-sortering. Garantien omfatter ikke forsætlige brud eller brud opstået som følge af grov uagtsomhed. Garantien kan alene anvendes én gang pr. vare, ligesom garantien kun kan anvendes et antal gange svarende til det antal varer, der er købt, dvs. er der eksempelvis købt 12 tallerkener fra de ovennævnte serier, kan der modtages 12 erstatningstallerkener.

Brudgarantien gælder ikke for varer, som på tidspunktet for udnyttelsen af garantien er udgået af vores produktion eller ikke længere forhandles af den butik, hvor varen er købt. Måtte varen således være udgået, udleveres i stedet en lignende – men ikke identisk – vare. Der er alene tale om en ombytning, og der gives derfor ikke penge retur. Leveringstid ved ombytning kan forekomme.

Brudgarantien gælder kun for privatpersoners køb og kan kun anvendes af privatpersoner. Erhvervsdrivendes køb og brug er således ikke omfattet af brudgarantien, og brudgarantien kan ikke anvendes af erhvervsdrivende.

Ombytning ved brud eller skår kan ske i en hvilken som helst butik, der er tilknyttet brudgarantiordningen, samt hos Royal Copenhagen, Amagertorv 6, København, og Royal Copenhagen, Store Torv 14, Aarhus.


Er varen købt i online-shoppen gælder din kvittering ligeledes som garantibevis. Skulle skaden ske, skal du gemme dine skår, tage et billede af dem og sende billede samt en kopi af denne kvittering til vores kundeservice på info@allbuy.dk, hvorefter du modtager en ny tilsvarende vare uden beregning.


Royal Copenhagen kan uden forudgående varsel til enhver tid bringe brudgarantiordningen til ophør. Garantiordningens ophør har alene betydning for køb foretaget efter, at garantiordningen er ophørt. Dette betyder, at alle køb foretaget inden garantiordningens ophør er omfattet af brudgarantien i 24 måneder fra købsdatoen.


Denne brudgaranti påvirker ikke de rettigheder, du som forbruger har i henhold til anden lovgivning, herunder reklamationsret i henhold til købeloven.

Ønsker du at benytte brudgarantien bedes du kontakte Allbuy kundeservice.


Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Der er brudgaranti på alle Kählers stel (dvs. kopper, tallerkener og morgenmadsskåle). Brudgarantien medfører, at du kan modtage en ny, tilsvarende vare uden beregning ved samtidig indlevering af et garantibevis vedhæftet original købskvittering samt den itugåede vare.

Brudgarantien gælder kun dele i keramik
Brudgarantien løber i 24 måneder fra købsdatoen og omfatter alene 1.sorteringsvarer. Garantien omfatter ikke forsætlige brud eller brud opstået som følge af grov uagtsomhed. Garantien kan alene anvendes én gang pr. vare, ligesom garantien kun kan anvendes et antal gange svarende til det antal varer, der er købt.

Brudgarantien gælder ikke for varer, som på tidspunktet for udnyttelsen af garantien er udgået af vores produktion. Måtte varen således være udgået, udleveres i stedet en lignende – men ikke identisk – vare. Der er alene tale om en ombytning, og der gives derfor ikke penge retur. Leveringstid ved ombytning kan forekomme.

Brudgarantien gælder kun for privatpersoners køb og kan kun anvendes af privatpersoner
Erhvervsdrivendes køb og brug er således ikke omfattet af brudgarantien, og brudgarantien kan ikke anvendes af erhvervsdrivende.

Forbrugeren afholder selv evt. transport- eller forsendelsesomkostninger ved udnyttelse af garantien.

Kähler kan uden forudgående varsel til enhver tid bringe brudgarantiordningen til ophør.

Garantiordningens ophør har alene betydning for køb foretaget efter, at garantiordningen er ophørt. Dette betyder, at alle køb foretaget inden garantiordningens ophør er omfattet af brudgarantien i 24 måneder fra købsdatoen.

Denne brudgaranti påvirker ikke de rettigheder, du som forbruger har i henhold til anden lovgivning, herunder reklamationsret i henhold til købeloven.
Ønsker du at benytte dig af brudgarantiden bedes du henvende dig til Allbuy kundeservice.

Fandt du ikke, hvad du leder efter? 

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

2 års brudgaranti på Rosendahl porcelæn.

Garantien ydes på produkter, som har backstamp, du ser til højre her på siden, og/eller hvor det fremgår af emballagen.

Garantien dækker brud, skår og fabrikationsfejl under forudsætning af, at produktet er anvendt til dets rette formål. Garantien dækker ikke almindelig slitage eller misligholdelse af produktet.

Reklamationer indleveres i den butik, hvor produktet er købt, eller hos en anden forhandler af produktet, sammen med dokumentation for købet (Kvittering/bon). Butikken ombytter varen til en tilsvarende vare. Brudgarantien giver ikke ret til penge retur. Ved ombytning af produktet i henhold til brudgarantien, påbegyndes en ny 2-årig garantiperiode.

Forbrugeren afholder selv eventuelle omkostninger til transport eller forsendelse ved udnyttelse af garantien. Forbrugerens rettigheder i henhold til købelovens 2-årige reklamationsfrist berøres ikke af garantien.

Garantien er udstedt af producenten, Rosendahl Design Group A/S, Slotsmarken 1, 2970 Hørsholm, Danmark.

Ønsker du at benytte brudgarantien bedes du henvende dig til Allbuy kundeservice.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

Ved køb af Royal Copenhagen medfølger IKKE fysisk bevis på brudgaranti.

Din kvittering gælder som garantibevis. Skulle skaden ske, skal du gemme dine skår, tage et billede af dem og sende billede samt en kopi af din kvittering til vores kundeservice på info@allbuy.dk, hvorefter du modtager en ny tilsvarende vare uden beregning.

Brudgarantien løber i 24 måneder fra købsdatoen. Garantien omfatter ikke forsætlige brud eller brud opstået som følge af grov uagtsomhed. Garantien kan alene anvendes én gang pr. vare, ligesom garantien kun kan anvendes et antal gange svarende til det antal varer, der er købt.

Fandt du ikke, hvad du leder efter?

Kontakt os på info@allbuy.dk eller tlf. 42 55 88 22.

GEORG JENSEN – BRUDGARANTI

Hos Georg Jensen ønsker vi at skabe glæde hos vores kunder, hver gang et af vores produkter tages i brug. Vi håber, at du dagligt finder glæde i funktionaliteten og de smukke former i vores unikke porcelænsprodukter.

I tilfælde af brud på porcelænet tilbyder Georg Jensen ombytning af produktet uden beregning i op til 24 måneder fra købstidspunktet. Hvis varen er udgået af produktion eller ikke længere forhandles af den butik, hvor varen er købt, udleveres i stedet en lignende – men ikke identisk vare indenfor samme prisramme. Der er alene tale om en ombytning, og der gives derfor ikke penge retur.

Garantien bortfalder ved forsætligt brud eller brud opstået som følge af grov uagtsomhed. Georg Jensen kan til enhver tid og uden varsel bringe garantien til ophør. Køb foretaget inden ordningens ophør vil dog stadig være omfattet af brudgarantien i 24 måneder fra købsdato.

Brudgarantien tilbydes kun for produkter i 1. sortering og kun for privatpersoners køb i Danmark. Garantien kan benyttes ved at rette henvendelse til den forretning, hvor produktet er købt, f.eks. én af Georg Jensens autoriserede forhandlere, én af Georg Jensens egne forretninger eller i Georg Jensens webshop.

Det beskadigede produkt og den originale kvittering skal medbringes ved henvendelse i en fysisk forretning. Ved henvendelse til Georg Jensen webshop skal den originale kvittering samt billede af det ødelagte produkt vedhæftes i en e-mail. Husk derfor altid at gemme din kvittering for købet.

Brudgarantien kan udelukkende anvendes én gang per produkt. Ligeledes kan der maksimalt ombyttes det antal produkter, der står på den originale kvittering. Hvis der er købt 4 tallerkener, kan der ombyttes op til 4 tallerkener.

Georg Jensens brudgaranti påvirker ikke dine rettigheder i henhold til forbruger-lovgivningen.

Vi håber, at du vil glæde dig over dit Georg Jensen porcelæn i mange år fremover.

GEORG JENSEN

Telefonisk Kundeservice

Send en Email til